Translate

23 Haziran 2012 Cumartesi

Amerika Modern Sherlock Holmes Yaratırsa...


Sempatiklikten çok uzakta olan Holmes, sempatik yapılır. Watson, önemli bir karakter olmasına rağmen cinsiyeti değiştirilir, tabii Watson'un hikayesi de değiştirilir. Watson'un, Holmes'a hayranlığı belli edilir mi? Yoksa o hayranlık aşka dönüştürülüp hikaye iyice batırılır mı? Merak ediyorum... Orjinalliği bozulan bir Sherlock, ne kadar sürer ya da ne kadar iyi olur bilemiyorum. Doyle'un kemikleri sızlamış olmalı, yaşasaydı dava açardı diye düşünüyorum. Elementary'ye hakaret yağdırmak istiyorum ama o kadar da ön yargılı davranmamalıyım. Belki de ilk bölüm yayınladığında, yanılırım ve 'iyi' bir Sherlock izlerim.

4 yorum:

  1. Söyleyecek sözüm yok, şimdiden beğenmedim...

    YanıtlaSil
  2. benzer temenniler üzerindeyim..

    umarım Sherlock'u batırmazlar..

    YanıtlaSil
  3. Ben beğenmedim bana tümden sherlock holmes'den farklı bir karakter olarak geldi. Birde konuyla alakasız olacak ama demin google'ın haber bölümüne sherlock holmes yazdım ve şunu gördüm:
    Millions of Fans Gear Up for the Annual Sherlock Holmes Week 30th July - 5th August
    Read more here: http://www.sacbee.com/2012/07/06/4613383/millions-of-fans-gear-up-for-the.html . işte Sherlock Holmes haftası yapacaklarmış filan. haberiniz yoksa diye paylaştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilsin, kimse beğenmedi. Haber verdiğin için minnettarım :)

      Sil