Translate

7 Ağustos 2012 Salı

Shining'den Geri Dönüş Umudu



Warner Bros, Stanley Kubrick’in The Shining(Cinnet) filminin önceki dönemini anlatan bir hikayeyi sinemaya uyarlamak istediklerini açıkladı. Filmin öncesinde geçenleri yazması için Avatar'ın yapımcılığını yapan ve Shutter Island'ı uyarlayan Laeta Kalogridis’le anlaşma yapıldı. Yeni filmin Torrence ailesinin, Overlook Otel’ine gitmeden önceki hayatını anlatacağı söylenmesine rağmen, Warner Bros yapımın henüz proje aşamasında olduğunu ve kesinlik kazanmadığını belirtti. Bana göre bu iyi bir fikir değil, Shining kadar rağbet görmeyebilir. Seri film yaparken 5 kere düşünmeli...

8 yorum:

  1. eski film demeyip izledim 3 gün önce daha iyi işlenebilirmiş...ama çekildiği yıllara göre değerlendirirsek fena değil:))

    ps;şu yorum onayı zorluyor..kaldırabilir misin?..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senaryo kesinlikle daha iyi işlenebilirdi, yıl ile alakası yok bunun. Tabii senaryo eksikliği dışında güzel bir filmdi.

      Nota cevap: Unuttuysam bağışla ama buradaki ilk yorumun değil mi? Ne zaman zorladık seni? :D Üzerime taş düşmeyecek ise kaldırmayı düşünebilirim :D

      Sil
  2. ay aşkolsuuuun! bu tür yorum onaylarını söylediğimde kırmayıp kaldırıyor blogcanlar da o yüzden söylemiştim..genede karar senin nasıl istersen..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh. Ne yaptığımı fark ettiğini düşünüyorum dedektif ruhlu bayan :D İsteğin gerçekleştirildi.

      Sil
  3. teşekkürler demeliyim şimdiden:))

    ps;hala kalkmış değil bilesin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nota cevap: O zaman blog bana ihanet ediyor. Sadakat olayı bu kadar işte bu blogla :D

      Sil
  4. sıkma canını okur gideriz şart değil yorum bırakmak öyle değil mi?
    ps;önerin olan Perception dizisini ta başından başladım izlemeye pek dizi alışkanlığım olmamasına karşın sevebileceğimi düşünüyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun şu ki bende yorum onaylama olayı yaşanmıyor, kalktı ya şakacı bir blog bu.
      Not: Şimdilik gözlemlerimden sevebileceğini düşünüyorum ama senaryo karmaşıklaşırsa kaçar mısın? Bilemem...

      Sil